Ha az Echo eszköz nem válaszol, vagy törölni szeretné az eszköz beállításait, állítsa vissza az eszköz gyári beállításait. Ezek a lépések az Echo Spottal is működnek.
Mielőtt megpróbálná az eszköz teljes visszaállítását, próbálja meg újraindítani az eszközt a leggyakoribb problémák megoldása érdekében. Csak húzza ki a hálózati adaptert az eszközből vagy a konnektorból, majd dugja vissza. Ha az újraindítás nem oldja meg a problémát, próbálkozzon a következő alaphelyzetbe állítási eljárással.
A készülék gombjai vagy a képernyőmenü segítségével visszaállíthatja a gyári alapértékeket.
Megjegyzés: Az Echo Show ( 2. generációs) vagy az Echo Show 10 eszközt alaphelyzetbe állíthatja anélkül, hogy elveszítené az intelligens otthoni eszközök kapcsolatait. Kövesse a képernyőn megjelenő menüből az alaphelyzetbe állításra vonatkozó utasításokat, és amikor a rendszer kéri, válassza a „Gyári alapértelmezések visszaállítása, de az intelligens otthoni eszközkapcsolatok megtartása” lehetőséget.
Visszaállítás gombokkal:
- Tartsa lenyomva a Némítás és a Hangerő csökkentése gombot, amíg meg nem jelenik az Amazon logó (körülbelül 15 másodpercig).
- Amikor a rendszer kéri, kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat az eszköz beállításához.